Wednesday, November 15, 2006

My Dream had come True !







My lovest lovest idol , Shayne Ward, finally reached Malaysia, I went to the capital to meet him, We took pictures, I had his posters, albums with his gorgeous signatured, God, I love this guy ! much much more handsome in real person ! He is very friendly, accepted all requests from his fans, all of us like crazy when he perform his No.1 hits on stage , Shayne Ward, We love You !!



7 comments:

Anonymous said...

U r so lucky,I dun even know tat he came until I read the newspaper on the next day(16th Nov). :( :( :(
I wonder when will he come 2 Malaysia again...
Yeah,u r rite!We LOVE Shayne Ward!He ROCKS!

*Ying Bin*

yam9972 said...

Thank You, Ying Bin, u r from M'sia too ? well, Shayne still in Malaysia today, the grand winner get to " date " Shayne today, maybe they are having a romantic dinner right now, at this moment !! the real lucky person wasn't me, haha.. how nice !

Anonymous said...

Oh really?The grand winner is a he or she???Wish tat I am the lucky one,but in fact I'm not!Candlelight dinner u know! :(
Yup,I'm from Malaysia,studying at KL.I love his "No Promises","All My Life","Back at One" & "I Cry".
Actually I'm a Westlife & Gareth Gates fan!My fave member from Westlife is Mark Feehily.How bout u?Who else do u love?Erm,I mean singers of course! ;)
Bye n take care!

Ying Bin

yam9972 said...

cool, Ying Bin ! glad that u like Shayne, I love each & every song sang by him, including all 13 songs he performed during the x-factor, u got it, I like Westlife too ! & Josh Groban,dashboard confessional,Hilary duff & lot more..

Thank you for coming back & checkin' me out ! <*v*>

Anonymous said...

U r welcome.Hmm,u love Shayne since he was taking part in the X-Factor?I was a super crazy fan of Westlife.I came all the way from Johore 2 KL juz 2 watch their concerts when I was still in the Secondary School,lol! :p
Avril Lavigne is my fave too,she's so cool!

Shayne Ward RuLEs! ;)

*Ying Bin*

David said...

Hi Bro,
Glad to know your dream came true,
Congratulation ^_^

I'd enjoy so much with your photos,
Thanks for sharing
both your photos & your Happiness :)

yam9972 said...

Thank you my friend David, glad that u enjoyed my affection on Shayne, yes my dream had come true, now i m gonna have another bigger dream ! haha..